lördag 19 februari 2011

Bokbox-kort

Nu har goa Monica fått det här kortet, så nu kan jag visa det här också ;) Ett Bokbox-kort som var riktigt roligt att göra.

På kortet har jag använt underbara stämplar, 3D-lack, krackeleringslack, glitterlim, 3D-kuddar, organzaband, spets, Distress Ink Vintage photofärgen, körsbärsblommor, rosor, halvpärlor, utstansade dekorationer och fint mönsterpapper samt akvarellpapper. Kanterna är utstansade med kantstansar från Martha Stewart.

Mycket av materialet hittade jag hos butiken smått o gott som är väl värt ett besök! :)

Tyvärr gör inte bilderna kortet rättvisa med färgerna, men det blev inte bättre än så här ;)





Vad det var som låg i och tog slut är det bara Monica som vet ;)

5 kommentarer:

Gurkiss sa...

Jätte fin :)

Kram Gurkiss

Gina sa...

Jag beundrar din skaparådra och fantasi..du är verkligen fenomenal!!!!!!!!!!!!!!
kram G

Pippin sa...

Vad läckert! Väldigt vackert var det och trevligt med choklad i. Fast våran choklad hinner bli uppäten innan jag hinner göra några fina chokladkort. :D
Kram

Elisabet sa...

Helt underbar!! Vilken söt ugglestämpel :)

Maria sa...

Läckert får jag säga. Kram från Maria