måndag 2 april 2012

Grattis Vanadis!

Ett stafflikort till en tjej som önskar sig en mobil. Färgerna är inspirerade från svenska och chilenska flaggorna. På insidan av kortet har jag gjort en liten "ficka" där man kan lägga i en slant. På den sitter en bild på en mobil ;) På nederta bilden är kortet ihopvikt för leverans i cellofanpåse och vaderat kuvert med snigelposten :)

Jag har chalkat runt kanterna med Distress Ink Black Soote. Dekorerat med blommor, pärlor, swirls, Pearl Maker, photo turns och stjärnor. Papprena är från Pion och Reprint.

Jag glömde fota insidan av där man kan skriva hälsningen. Det är insidan av där namnet Vanadis står.




6 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅH superhärligt kort, så fint med alla blommorna :)

KRAM MAJSAN

bili sa...

Snyggt kort, fint med blommorna och svenska flaggan bakom. Superhärligt :) kram bibbi

Elisabet sa...

Jättefint kort!
Gillar namnet också, väldigt ovanligt och fint.

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilket härligt kort du bjuder på man blir glad av att titta på det:)

STORT TACK för alla dina fina rader,ord och komplimang som du har lämnat om mina påsk ägg och kortet:)

Det uppskattas mycket ska du veta:)

Å va kul med en Cameo vilken lycka nu blir jag jätte avis på dig ha ha ha:)

Hoppas att du och din familj får en riktig trevlig och Glad Påsk :)

Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

Britt-Inger sa...

Vilket underbart härligt kort med så många blommor!!!
Glad Påsk!!!!!!
Kram, Britt-Inger

Katarina sa...

Ett underbart kort och vilket fint papper med den svenska flaggan. Kram kram