torsdag 10 november 2011

Grattis Tomas!

Den här gången testar jag att göra ett grattiskort med aluminiumtejp och svart akvarellfärg. Riktigt skoj att göra, så den här tekniken kommer att synas på fler alster :) Tagen och kugghjulen är Tim Holtz stansar.

På insidan har jag gjort två fickor. Den ena sidan kommer presenten att vara på och den andra, som synes, grattistagen som är en reprintstämpel.

Just det här kortet har jag gjort till min käre son som fyller år! :)

Stort Varmt Grattis Tomas! <3


8 kommentarer:

Titti sa...

Fint kort du gjort, ska oxå testa detta ihelgen för jag ska på scrapträff...Kram Titti

bili sa...

Läckert. Sonen blir nog glad över uppvktning med ett sånt passande kort :) kram bibbi

Lena sa...

Så häftigt och så snyggt. Verkligen läckert och uppskattat är jag säker på att det blev. Trevlig helg. Kram Lena

Marita sa...

Et kjempestilig kort:)

Klem Marita

Margareta sa...

Kul att träffa dig idag! Tack också för att du lämnat rara spår hos mig så att jag kunde hitta till dig. Här finns så mycket att inspireras av, kan jag se när jag nu tittat runt en stund!
Vi var in på Biltema och köpte aluminiumtape på vägen hem. Få se om jag kan få till något med den. Du har ju lyckats jättebra med ditt fina kort här!! Förstår att din son blev glad!!

Åsa/asamia sa...

Å vad roligt att du kom i söndags, och att min resa blev av. Hoppas du fick till din lykta till slut, vill gärna se den härinne sen.
Kram ♥

Det här kortet är underbart fint!

Elisabet sa...

Ett otroligt snyggt kort! Svårt att göra manliga kort, men du har verkligen lyckats.

Tack för dina fina ord i min blogg och för ditt telefonsamtal, det värmer verkligen!
Kram!

Åsa/asamia sa...

Snöflingorna du funderade över, är gjorda med en Martha stewart-stans.