fredag 16 april 2010

Månadens utmaning hos Kort i Fokus

Sponsorspaketet jag fick från Hobby och Hantverk är helt underbart! Det är så fina grejer att pyssla med! Här är ett inspirationskort från mig! :)
Wellpapphjärtat lindade jag runt med flosstråd. Sedan dekorerade jag det med de söta utstansade fjärilarna.
Fäste några blommor på rad och toppade med en söt liten fjäril. Trädde ett band genom den fina biljetten som jag satte fast på kortet. Stickersalfabetet är lätt att arbeta med och det blir så fin skrift. För mig symboliserar kortet mamman som älskar att fota i naturen.

3 kommentarer:

bili sa...

Snygg idé med hjätats dekoration. Gillar damen med kameran :)
Måste försöka hinna med att göra Morsdags kort :| (till tävlingen)

softgrey sa...

Kul att du vill vara med i min utlottning. Välkommen!

Himmel så mycket fint du gör! Den lilla svart-vita väskan och bebisskorna gick rakt in i mitt hjärta.

Själv gör jag just nu en serie blomsterkort i shabby chic stil, till en trädgårdsmässa till helgen.

Ha det fint

/Anette

Kirsti sa...

Hi…just stopping by to say hello via the Clips-n-Cuts Birthday Blog Hop…Hope you are having a great day…

This is a really gorgeous card..very chic...xox