fredag 30 april 2010

Inspirationskort till Månadsutmaningen hos Kort i Fokus

I dag är sista chansen att vara med i Månadens utmaning hos Kort i Fokus! Mors Dags-kort är temat.
Inspirationen flödar med allt fint som sponsorspaketet från Hobby och Hantverk innehåller. Det blev dekorationer över så det räckte till ett kort till. Den här gången fick det bli ett kort med texten "hej" på eftersom bokstäverna till mor har tagit slut. Men det är väl aldrig fel att börja en kär hälsning till mor med ett hej ;) Blommor och blad, band och tag, fint bakgrundspapper och den fina remsan som jag chalkade och satte band på. Lite glitterlim och vattendroppar fick fullborda kortet
Snipp, snapp, snut, nu är mitt fina sponsorspaket slut! ;)

1 kommentar:

bili sa...

Det var ett fint kort till mor och den lilla fina fjärilen har även du ser jag. Jag vågar inte ta ur min ur påsen. Är rädd för att den skall flyga bort :)