torsdag 5 november 2020

Minialbum som kort

Jag har gjort ett minialbum som julkort. På första bilden är albumet stängt. På andra öppet med tagsen utdragna ur fickorna. På tredje bilden har jag delvis stängt det. På fjärde bilden syns baksidan innan man viker ihop det helt.
 På sista bilden är asken jag gjorde där albumet får plats i.
Fickorna är så stora att man får plats med ett presentkort i storlek bankkort.

Jag har använt mig av cardstock, mösnsterpapper, vita blommor som jag färgat in, band, snöre, glitterlim, halvpärlor och chalkat in kanterna med Distress Ink.

Klicka på bilden om du vill se större bild. Bilderna blev lite mörka så det kan vara en fördel att se dem i större format.

Här finns tutorial på hur man gör.








Kul att du hittade hit! Ha en bra dag och välkommen åter! Kram

Inga kommentarer: