torsdag 23 februari 2017

Skakkort i vänskapens tecken

Just nu tycker jag det är väldigt skoj att göra skakkort. Här har jag gjort ett skakkort i vänskapens tecken.

Jag har använt mig av beige cardstock samt lite grön cardstock. Den beige cardstocken torrembossade jag så det blev tredimensionella hjärtan på den. Sedan har jag gjort ett skakhjärta med en vacker blomsterbild i. Själva hjärtat gjorde jag med hjälp av dies. Lite småpärlor fick vara med i hjärtat. Dekorerade med spets och blommor. Blommorna fick lite glitterlim på sig. Chalkade runt kanterna på kortet med Distress Ink. Stämplade med stämpeln i samma gröna färg.

Insidan visar jag inte denna gång eftersom jag glömde fota den innan jag skrev texten till min kära vän.






3 kommentarer:

bili sa...

Vackert kort. Fint med torrembossade bakgrunden till själva hjärtat.
Kram bibbi

Titti sa...

Fint kort , tycker om texten och torrembossingen .
Ha det så gott , kram från Titti

Camilla sa...

Sååå vackert skakkort! Gillar de fina färgerna massor:)
Ha det så bra!
Kram