måndag 13 april 2015

Värmeljuskort

Här har jag gjort ett värmeljuskort. I stället för värmeljus så har jag lagt i en present till mottagaren i stället. Det är en ung tjej som ska få kortet som själv scrapar. Hon gillar bland annat rosa och bling. Därför har jag dekorerat med rosa blingpärlor lite överallt. Dessutom är det en fjäder på kortet! Jag tror det är premiär för mig att använda fjäder på kort. Jag tycker det är snyggt men har inte fått till det så det blivit snyggt förut, har jag tyckt. Dessutom är det organzaband, blommor av lite olika slag, pärlspröt och glitterlim. Lite småhjärtan fick också vara med. På baksidan av tagen satte jag en bild på ljuvliga rosa rosor. Doodlade runt med rosa penna. En text fick också vara med, "Du vet väl om att du är värdefull..."




1 kommentar:

Anonym sa...

Fin present, gillas säkert av mottagerskan. Snyggt papper och du fick till dekorationen riktigt snyggt med fjädern och pärlspröten. Ha det bra i vårvädret. kram bibbi