tisdag 1 februari 2011

Jag har blivit mormor :-)

I lördags, den 29 januari kl 20.05 blev jag mormor till mitt första barnbarn! En helt otrolig upplevelse! Det finns inte ord för den glädje, lycka och tacksamhet jag känner! :-)
Givetvis ville jag ge de nyblivna föräldrarna något extra fint. De önskade sig bland annat blöjor till sin lille son, som ska heta Alexander :-) Och vad passar bättre då än att ge dem en blöjtårta! :-)

Stort Varmt Grattis till de nyblivna föräldrarna och Lycka Till med lille Alexander! :)))



























23 kommentarer:

Prickan sa...

Grattis mormor och välkommen in i mormorgänget :-) Det är verkligen toppen att vara mormor! Vilken härlig blöjtårta du gjort, så oootroligt läcker. Hoppas jag blir mormor någon mer gång, då ska jag också göra en sån ;-)Ha det bäst, vi ses på måndag.

onkis sa...

GRATTIS!!
Va roligt att få barnbarn :)
Och vilken underbar blöjtårta,jättesnygg..

Anonym sa...

Stort grattis mormor!!
Och vilken tur lille Alexander har som har fått en sån gullig och omtänksam mormor!
Tårtan är verkligen helt outstanding!!
Jag måste nog titta på bilderna flera gånger för att se alla detaljer.
Och vagns-handtaget blev himla snyggt också ;)
Kram!/ Elisabet, som glömde logga in i rena ivern över den härliga tårtan :)

Bettan sa...

Grattistill dej och ditt barnbarn! Vilken fantastisk gåva och vilken fantastiskt fin blöjtårta du har gjort""
Kram sytanten

Britt-Inger sa...

GRATTIS GRATTIS!!!!!!
Ja, dom säger att det ska vara en otrolig känsla att få sitt första barnbarn...jag vänta nog på mitt ett tag till. Jobbet först!
Stort Grattis till Dig.
Kram, BI

Petra sa...

Grattis Mormor! Vet precis hur du känner det, det är verkligen STORT att bli mormor. Det är precis så roligt som man tror att det ska bli fast 1000 gånger roligare.
Underbar blöjtårta du gjort.

Kram
Petra

bili sa...

Jätte stort GRATTIS till barnbarnet. Så fin tårtan blev, du hann precis färdigt, men du jobbade hårt i torsdags :)
Grattis även till vinsten, turgumma ;) kramar bibbi

Monica sa...

Är helt fascinerad!! Alla underbara och coola detaljer, handtaget blev kanon till vagnen (hur gjorde du där..? ;) ) och så skorna - åh så söta!! Säger som Elisabet, får titta på bilderna många gånger för att se alla detaljer!

Det var tur det blev en pysselträff i torsdags så att du hann klart nu när den lille ville ut lite snabbare än tänkt..

Än en gång, grattis till mormor och bra jobbat med tårtan!!

Många kramar :)

Ziro sa...

Grattis!
Wow vilken fin blöjtårta!

Cornelia sa...

Underbar tårta!

Jag väntar på barnbarn, jag också. Eller... egentligen är det sambons, rent biologiskt, men det är minsann mitt också! Jag tänker iaf låna det ibland! I april är det dags... och yes, en blöjtårta kommer det att bli.

Din är som sagt var, helt fantastisk!

Beea sa...

Oooooo vilken dundersnygg tårta :)
å ett stort grattis till barnbarnet! :)

AndanteCoaching sa...

Såå otroligt fin!!! Än en gång Grattis:) Kram

Stephi sa...

grattis grattis!! Vad kul spännande att bli mormor! Också skönt att kunna få rå om men ej ha fulla ansvaret som så är med småbarn. Din blöjtårta är ju så himla läcker, på alla sätt och vis! WOW!!

Anonym sa...

Grattis mormor!! Vilken underbar tårta!!

Maritha sa...

Otroligt fin blöjtårta! Härliga färger och mkt detaljer..

Grattis till det första barnbarnen. För min del hoppas jag det dröjer iaf ett par år till..

Tesa/Therese sa...

Grattis Mormor:) Vad kul!
Härlig blöjtårta...vilken skaparglädje:)
Ha det gott!
Kram Tesa

Marthe's kreasjoner sa...

Men ojojoj vad fin den blev. Läckra detaljer.

Superglad att du förstod min enkla torturial i butiken.
Räknar med den blev väldigt uppskattat.

GRATTIS som mormor:)

Kamilla sa...

WOOOOOW det är är den SNYGGASTE blöjtårta som jag någonsin sett!!! WOOOW WOOOW WOOOW Så himla snyggt!
Jag bara tittar oh tittar!
Funderar på om jag kan krypa in i datorn för att se den live! Sååå himla snygg den ändå är :D

Oj, jag glömde nästan.. GRATTIS mormor :D Vilken underbar känsla !! :)

DesignAnnique sa...

Först av allt - STORT GRATTIS! Och jag håller bara med alla andra, vilken läcker blöjtårta!

Pippin sa...

Grattis, Sindra! Så läcker blöjtårta, och barnvagnen och skorna är så söta!
Kram

Fnusan sa...

GRATTIS!!! Verkligen läcker tårta så mycket detaljer och välgjord.
Måste vara underbart att få barnbarn!!

Maya Isaksson sa...

Wow, det var en härlig tårta! Vad glada de nyblivna föräldrarna ska ha blivit över den :) Jag skulle då inte våga ta en enda blöja ur den ;)

Grattis till dottersonen!

Lady L sa...

Grattis! Tror de kommer uppskatta den fina blöjtårtan du gjort :)