onsdag 8 december 2010

Vinst hos Upsala Färg! :))

Jag har varit med i en tävling inne på Facebook där Upsala Färg hade en tävling. Det kort som fick flest Gilla-klickningar vann. Mitt kort vann!
STORT VARMT TACK till alla som Gillade mitt kort!!! Jag är alldeles överväldigad över att så många gick in och Gillade just mitt kort! :)))
Här kommer en bildserie på öppnandet av vinstpaketet!
Häng med nu, för nu öppnar jag! :))






Och är kommer två närbilder på innehållet :)



Så mycket fint det låg i paketet! Det ska bli så roligt att fundera ut vad jag ska hitta på att göra av allt detta fina!! :))

5 kommentarer:

bili sa...

Sååå mycket fint du fick i paketet!!!!Stämpeln är jättesnygg. Ja, jag var bl a en av dom som gillade ditt kort, de finaste. Lycka till med alla fina vinsterna kram bili

Sussie sa...

Kul att du vann!
Nu kan du pyssla.
Kram

onkis sa...

GRATTIS!!!

Elisabet sa...

Stort grattis! Vinsten är jättefin! Du kommer att kunna föra så mycket snyggt med sakerna.

Petra sa...

Jösses så mycket fint du fick och så mycket. Nu behöver du inte handla på ett helt år:).
Kan vi inte få se kortet du vann med? Ja, stort grattis förresten!

Kram o ha det gott.
Petra