onsdag 7 juli 2010

Vinnaren är...

Första utlottningen här är avslutad och nu är det dags att utse vinnaren. Lady L lät sin söta goa dotter utse vinnaren inne hos henne när jag vann. Jag har ingen så liten dotter hemma, mina barn är vuxna och utflugna ur boet sedan många år. Den jag har hemma närmast i ålder är vår dvärgpudelkille som är två och ett halv år. Så jag lät honom utse vinnaren på samma sätt som Lady L lät sin dotter göra det. Tre stycken fyller kriterierna för att vara med i utlottningen.

Nu är det dags för dragning...här står Aros och väntar på att få utse vinnaren...


Han väljer lappen i mitten...


Det står...

bili på den lappen!

Stort Grattis till bili! :)
Kontakta mig på info snabela sindra.net
med din adress så jag vet vart jag ska skicka vinsten! :)

1 kommentar:

Elisabet sa...

Hihi!! Heja Aros! Man ser att han tar sin uppgift på största allvar.
Grattis Bili, till vinsten!