måndag 12 augusti 2019

Bröllop

Älskade dotra och finaste svågern har gift sig i helgen. Det blev en hel del pysslande inför den stora kärleksdagen.

Stort Grattis än en gång och varmt lycka till på er kärleksstig tillsammans! 💕

Här kommer bilder på det jag skapat.

Jag börjar med att visa placeringskorten som knöts fast på glasen. Jag har använt mig av olika dies, cardstock i olika färger samt att jag skrev ut namnen på datorn.




Här kommer en bild på gästernas namn som sattes fast på ett fönster enligt hur de skulle sitta. Det har jag tyvärr ingen bild på än men om jag får tag i någon så kommer den att läggas in här i efterhand.
De sattes fast på fönstret med häftkuddar för att lätt kunna flyttas om det behövas.


Ett vackert gammalt fönster dekorerades av bruden. Jag har skurit ut "Mr and Mrs" i vinyl enligt brudens önskan som hon satte dit på fönstret.


Givetvis ska det ju vara en gästbok till ett bröllop och så här blev den.
Jag har använt mig av en bok med blanka sidor som är klädd med linne. Sedan har jag använt mig av cardstock, mönsterpapper, trädekorationer, blommor, swirls, snöre, och olika dies. Chalkade runt kanterna på mönsterpappret.






Till sist visar jag grattiskortet som de fick. Här har jag gjort ett stafflikort/chakercard. 
Jag har använt mig av cardstock i olika färger, blommor chakerhjärta och runda dekorationer samt dekorationer utskurna med dies.






Kul att du hittade hit! Ha en bra dag och välkommen åter! Kram

Inga kommentarer: