tisdag 28 maj 2019

Inbjudningskort till dop samt doppresenter till barnbarnet och vimplar

Det har varit dop i familjen av yngste barnbarnet.

Först visar jag inbjudningskorten till dopet. Jag har använt cardstock, mönsterpapper, dies, stämplar och spets. Texterna på insidorna har jag skrivit ut på skrivaren.

På presenterna har jag använt likadant mönsterpapper som det var på dopinbjudningskorten.

Det blev en accordion box, dopkort och ett enkelt paket till presenten.

Jag har använt mig av cardstock, mönsterpapper, kakpapper, metalldekorationer, crackle accents, organzaband och stämpel. Texterna på insidorna har jag skrivit ut på skrivaren.

Det blev även vimplar i olika mönsterpapper med hans namn på som sedan sattes upp ovanför presentbordet på dopdagen och sedan i hans rum.

Inbjudningskort





Accordion box







Enkelt paket

Dopkort




Vimplar

Kul att du hittade hit! Ha en bra dag och välkommen åter! Kram

Inga kommentarer: