torsdag 2 augusti 2018

Jag har blivit mormor igen till ett tredje litet underverk!

Lyckan är så stor så stor! Tänk att jag blivit mormor för tredje gången! Det är så otroligt underbart roligt att ett nytt litet liv kommit till världen. Så fulländad och fin! En liten kille som ska heta Jonathan. Lyckan står högt i tak!
Till hans äldre syskon, älskade Alexander och Wilma, har jag gjort blöjtårtor. Så givetvis ska även älskade Jonathan också få en alldeles egen blöjtårta.
Jag kan verkligen skriva under på att barnbarn är livets efterrätt!

Håll i er nu! För här kommer ett helt gäng med bilder på blöjtårtan till Jonathan! Först så som den är inslagen med cellofan och rosett på toppen. Sen hur den ser ut utan cellofan och bilder från flera håll. Därefter kommer det närbilder på dekorationerna.

Jag har använt mig av olika dies, skurit ut klossarna med cameon, band och olika cardstocks samt ett tyg som jag inte vet vad det heter.

Överst är en lejonask som innehåller en body.






















3 kommentarer:

bili sa...

Stort GRATTIS mormor! kram bibbi

bili sa...

....och självklart är det en jättefin blöjtårta du gjort :) Såg när du stressade med den första till Alexander och det är ett stort jobb att få allt på plats.

Camilla Persson sa...

Åhh, vilken fin blöjtårta!!! Underbart fina och söta dekorationer:)
Kram och ha det så bra!