tisdag 29 mars 2016

Askkort

Här har jag gjort en liten ask som jag skickat till en mycket fin vän som jag ville pigga upp. I den lilla asken lade jag en liten present och alltihop skickade jag med posten.

Cameon fick skära ut delarna till askkortet. Jag dekorerade med blommor som jag stansat ut och chalkat innan jag satte ihop dem till en blomma. Dekorerade även blommorna med Pearl Maker. Chalkade även runt kanterna på mönsterpappret samt på upphöjdningarna på hörnorna som jag satte som dekoration, fast de hamnade inte i några hörn ;) Glitterlim fick vara med runt kanterna. Ett par textstämplar fick också vara med.



2 kommentarer:

bili sa...

Vilken fin ask och snyggt dekorerad. Smart vikning och stängning. kram bibbi

Titti sa...

Verkligen fin ask till vännen , snyggt dekorerad.
Kram från Titti