fredag 21 november 2014

Ett gäng julkort

Nu är det full fart i julkortsverkstan. Här visar jag ett gäng kort jag gjort inför julens utskick.
Hör och häpna. Jag har inte använt min kära Silhouette Cameo till dem ;)

Insidan och vita cardstocken på framsidan är torrembossade. Blommorna är dies och sen har jag använt glitterlim på blommorna och runt kanterna. Även motivet och mattan bakom motivet är utskuret med dies i min Big Shot. Så nån sorts maskin var med och hjälpte till i alla fall ;)


Klicka på bilden om du vill se en större bild.


2 kommentarer:

Elisabet sa...

Det var ett rejält gäng, ja :)
Så snyggt det blev med det torrembossade!
Är det motivbilder du använt?
Kram, min vän!

Titti sa...

Så fint gäng med julkort du gjort.
Torremossingen är jättefint.
Kul att se din krativitet
Kram från Titti