måndag 9 november 2009

Invigning hos Mians Scrap & Design

I helgen var det stor invigning av den nya butiken hos Mians scrap & Design i Enköping. Jag hade turen att få plats vid pysselbordet på lördagen. Vid varje plats låg det massor av fina papper och dekorationer. Inspirationen flödade runt bordet. :)
Det här kortet gjorde jag.


Dessutom var det kurser i att vika fina askar och stjärnor.
Jag gjorde en ask. Den blev så här. Det var riktigt roligt att vika askar. Det kommer jag att göra fler! :D



Stort Tack Marianne för en rolig pysseldag och Lycka Till med nya butiken! :D

2 kommentarer:

Nita sa...

så underbart kort! kanonsnyggt, och asken är inte sämre den! wow!
Jag tycker oxå det är kul att vika askar o annat, jag har ju min ultimate pro;)
kram
Nita

Jeanette Wallén sa...

Vilken galet söt liten ask!!